Ali dihamo pravilno in ozaveščeno?

suzanin_zdravilni_koticek_blog_joga_ali_dihamo_pravilno

Dihanje. Nekaj tako zelo življenjsko pomembnega, da bi človek misli, da je to nekaj, kar popolnoma obvladamo. Izkušnje in joga sta me pripeljali do zaključka, da v večini primerov temu ni tako.


Skozi jogo sem odkrila, da je dihanje nekaj, kar ni popolnoma samoumevno. Spomnim se, da mi je bilo na prvih urah joge čudno, ko je učitelj rekel, da bomo vsaj 10 do 15 minut posvetili dihanju. Mislila sem si, da je to nekaj, kar znam. Že po nekaj dihalnih tehnikah, mi je postalo jasno, da o dihanju pravzaprav ne vem veliko. Obstaja namreč velika razlika med avtomatičnim dihanjem in zavestnim, kontroliranim dihanjem.

Ste vedeli, da s pravilnim in zavestnim dihanjam, dvignemo raven kisika v krvi?

S tem povečamo koncentracijo in večjo učinkovitost naših misli. S poudarjenim dihanjem med drugim vplivamo tudi na zdravje notranjih organov, boljšo prebavo, sproščenost telesa in povečano raven energije. Zagotovo je najpomembnejša lekcija, ki sem jo skozi vadbo joge in dihalnih tehnik osvojila, da s pravilnim dihanjem vplivam na raven stresa. Zavestno dihanje nam namreč pomaga, da vplivamo na intenzivnost naših čustev in občutkov.

Predstavljam vam kratko dihalno tehniko za pomiritev čustev  in misli

Priporočam vam, da se v situaciji, ko boste čutili veliko stresa, npr. jeze, strahu in napetosti za trenutek ustavite in opazujete svoje dihanje. Najbrž boste ugotovili, da je vaše dihanje plitko, hitro in kratko. Ravno tako dihanje, skupaj z vašimi mislimi v telesu ustvarja napetost.

Poskusite naslednje: Zaprite oči, skozi nos globoko in počasi vdihnite v trebuh, da se to napolni z zrakom in vdih popeljite vse do prsnega koša, tako, da se vam rahlo privzdigneta ključnici. Ob izdihu, skozi nos, pustite ključnici, da padeta ponovno na svoje mesto, popek pa rahlo povlecite proti hrbenici, da čimbolj izpraznete zrak iz telesa. Ponovite vsaj 10 do 15 krat. Nato odprite oči. Kako se počutite zdaj? Reševanje problemov bo, ko boste umirjeni in zbrani, veliko lažje in učinkovitejše.

Ozavestite svoje dihanje, začnite kontrolirati svoj dih pa boste živeli manj stresno in bolj umirjeno.

Avtor: Suzana Dolenc

Preberite tudi...

Jala Neti Kriya

Enostavna jogijska tehnika za čiščenje sinusnih poti.

Sithali - hladilni dih

Za učinkovito ohladitev v vročih poletnih dneh.

Pozdrav soncu - Surya Namaskar

Pozdravljeno sonce

Deli vsebino s prijatelji



Sankari, Suzana Dolenc s.p.

Poslovni prostor in opravljanje storitev: Ljubljana - Podutik

 
Davčna št.: 26961768
TRR: SI56 1010 0005 0220 387
Intesa Sanpaolo Bank d.d.
   
Telefon: 040 377 126
E-mail: info@zdravilnikoticek.si
   
Prijava, vprašanje, mnenje? Pišite mi.
Sporočilo ni poslano! Preverite vnesena polja.

Sporočilo je poslano

Spoštovani, sporočilo je bilo uspešno poslano. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Želimo vam lep dan,
www.zdravilnikoticek.si
Podari izvirno darilo
Preberi priporočila
Prikaži na zemljevidu
Copyright © 2024 Sankari, Suzana Dolenc s.p. | O piškotkih